częste pytania o netgalerię

 odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sprawie zakładania stron, witryn, galerii i sklepów w portalu polskiej sztuki

Czy po okresie testowym również uzyskam pomoc?
 
Oczywiście. Działamy w systemie abonamentowym. Oznacza to, że nie płacą Państwo wyłącznie za zbudowanie i uruchomienie strony, ale za całoroczną opiekę administracji.
W odróżnieniu od konkurencji musimy się starać nie tylko na początku znajomości, przy przyjmowaniu zlecenia. System abonamentowy zapewnia, że musimy dbać o Państwa zadowolenie przez cały okres abonamentu - tylko to zagwarantuje nam Waszą opłatę w przyszłym roku i rozwój naszej firmy.
 
To nasze zaangażowanie i autentyczna pomoc, którą staramy się okazywać w każdej chwili jest dobrze oceniana przez naszych Klientów. Bardzo często ich komentarze w naszych rekomendacjach dotyczą właśnie pomocy, na którą zawsze mogą liczyć. Poniżej ostatnie wpisy w naszej Księdze Rekomendacji:
 
Budujemy i administrujemy naprawdę dobrymi stronami internetowymi. I wykonujemy pracę, którą naprawdę lubimy. To ogromny prestiż oraz satysfakcja publikować i opiekować się Waszymi witrynami oraz pomagać w ich promocji. Jesteśmy codziennie wdzięczni za zaufanie.
 
Oferta netgalerii nie obejmuje natomiast obsługi prawnej witryny internetowej Klienta. Oznacza to, że każdy Klient samodzielnie odpowiada za jej poprawne funkcjonowanie w systemie gospodarczym, prawnym i skarbowym.
Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące Państwa wyobrażeń o własnej stronie lub sklepie można szybko uzyskać pod numerem: 60 287 51 11